1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Prosedyre for inntak i VTA - tiltaket

  • Søknadsskjema fra NAV om tiltak
  • Søknad bekreftet mottatt. Brev fra oss til deltager og NAV. (info om venteliste)
  • Velkommen til samtale(et kort møte med utlevering av info og tiltak/bedrift og omvisning.
  • Tilbud om arbeid, (fastsette startdato og signering av avtaler.
  • Melding om inntak, (brev til fastlege og NAV).
  • Deltager informasjon, velkomstmappe, (litt om oss).
  • Litt om VTA tiltaket (Hva er det?)
  • Samtykkeerklæring,(litt om hva det er, samt signering av denne)*frivillig.
  • Inntakssamtale, (samtale om planen videre).
  • Arbeidsavtale, (lages med veileder og deltager).
  • Arbeidsreglement og etiske retningslinjer,(info om dette samt signering for forståelse av innhold).
  • Rettighetsdokument, (informasjon).
  • Fraværsmelding, (info dersom fravær).
  • Søknad for velferdspermisjon, (hvordan søke).
  • Klageskjema, (info om klagemuligheter).
  • Klageprosedyre.
  • Taushetserklæring, (leses og forstås samt signeres i 2 eksemplarer dag 1).
  • Prosedyre for konfidensialitet og informasjonsdeling, (informasjon).
  • Rampenytt, (vårt mnd. info brev).
  • Forbedringsprosjekter/info om forbedringsprosjektene våre.
  • Visjon, formål og overordnede verdier,(hva står vi for).
  • Brosjyre, (hva gjør vår bedrift av oppdrag og hvilke utprøvingsarenaer har vi).
  • Oversikt over eksterne samarbeidspartnere, (info).
  • Medarbeidersamtale skjema. Halvårlig samtale hvor vi vurderer og event. endrer aktivitetsplan for videre planer for tiltaksdeltager for best mulig utnyttelse av tiltaket.
  • Aktivitetsplan,(slik ser din plan ut som vi skal bruke som et redskap i din prosess videre). Vurderes jevnlig og endres ved behov. Kopi til NAV.
  • Vurdering av aktivitetsplan, halvårlig. (vurdere målene vi sammen har laget).
  • Brukerundersøkelse med tilbakemelding til veileder.
  • Vurderingsskjema, (egenvurdering halvårlig).
  • Rapport til NAV, (jevnlig rapport om status for prosess til deltager i henhold til kravspesifikasjon fra NAV).
  • Ved utagering og annen truende adferd, (prosedyre for avvik).
  • Skjema for utagering - veiledning til utfylling ang. advarsel til uønsket hendelse.
  • Oppsigelse
  • Melding til NAV om avsluttet arbeidsforhold, (info om avslutning/tiltakskjeding.
  • Sluttrapport, (status for deltager ved avslutning).